Politica de retur

Dreptul de retragere / returnare a produselor cumpărate

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform ordonatei de urgenta 34/2014. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport sau conform intelegerii. HERBAVIT SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.

Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distant fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Produsele returnate sunt acceprate numai daca sunt conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum (in cazul consumabilelor).

Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport (conform ord. 130/2000).

Adresa de retur: 10177 Pitesti, Intrare Abatorului nr. 26, Jud : Arges. Tel: 0248281190

Vanzatorul va rambursa Clientului costul produselor, inclusiv costurile livrarii in cazul in care se returneaza intreaga comanda si exclusiv costul livrarii in cazul in care se returneaza doar o parte din comanda, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat cu privire la decizia Clientului de a se retrage din prezentul contract. Vanzatorul poate amana rambursarea pana la data la care primeste inapoi produsele sau pana la momentul la care a primit dovada de la Client ca acesta a trimis inapoi produsele.

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza: Comenzile achitate Ramburs sau prin virament bancar în contul Cumpărătorului.
Costurile returnării vor fi suportate de Client.

Returnarea se va face prin aceeasi metoda de transport prin care Clientului i s-au livrat produsele, sau prin alta metoda aleasa de comun acord.

SC Herbavit SRL nu va accepta primirea coletelor trimise cu ramburs.

Vă informăm că în perioada 1 - 15 August vom fi în concediu de odihnă.

Comenzile primite în această perioadă vor fi trimise / livrate după data de 16 August.

Vă mulţumim pentru înțelegere și vă dorim o vară minunată!

 
Holler Box